Šiame puslapyje rasite atsakymus į šioje svetainėje dažnai užduodamus klausimus. Jeigu neradote jums rūpimo klausimo, prašome jūsų mums parašyti užpildant šią formą: Užklausos Forma.

  • Kokia yra mygtuko 'Kartoti užsakymą' paskirtis skiltyje "Mano užsakymas" ?
  • Kodėl kaikada prekių nėra sandėlyje?
  • Negavau prekės už kurią sumokėjau. Ar Melody Golde Nuts siūlo draudimą?
  • Kaip keisti prekės kiekį ar ją pašalinti iš užsakymo?
  • Kaip tikrinti užsakymo statusą?
  • Kaip elgtis gavus pažeistą užsakymą?
  • Kaip panaudoti lojalumo kodą?

  • Kokia yra mygtuko 'Kartoti užsakymą' paskirtis skiltyje "Mano užsakymas" ?

    Šis mygtukas leidžia pridėti prekes iš praeito jūsų užsakymo atlikus sekančius žingsnius:

    • Paspauskite užsakymo numerį, kurį norite kartoti;
    • Atsidarius užsakymo langui jo apačioje matysite mygtuką "Kartoti užsakymą". Paspaudus, visos prekės iš praeito užsakymo bus pridėtos prie naujo.

    0

    Kodėl kaikada prekių nėra sandėlyje?

    Mes dedame visas pastangas kad užtikrinti pastovų prekių kiekį ir galimybę jas užsakyti iš mūsų katalogo, bet dėl didesnės paklausos ir tiekimo klausimų, kaikurių produktų gali nebelikti sandelyje. Melody Golden Nuts galės numatyti, kada užsakyta prekė vėl bus sandėlyjePrašome su mumis susisiekti: +370 5 208 0990


    0

    Negavau prekės už kurią sumokėjau. Ar Melody Golde Nuts siūlo draudimą?

    Šiuo metu nesiūlome draudimo.

    Tačiau, jei negavote prekės už kurią esate sumokėję, jus galite tikėtis pilno lėšų grąžinimo už viso pirkinio sumą (plius siuntimas) į savo sąskaitą


    0

    Kaip keisti prekės kiekį ar ją pašalinti iš užsakymo?

    Paspauskite nuorodą: "Mano paskyra / Užsakymai" viršutiniame kairiąjame mūsų svetainės kampe ir peržiūrėkite savo užsakymus. Tada paspauskite "Keisti kiekį / Panaikinti užsakymą" kad galėtumėte jį koreguoti.

    Norėtume atkreipti jūsų dėmesį, kad kai užsakymas yra pradėtas ruošti ar atiduotas pristatymui, jo koreguoti jau negalima.


    0

    Kaip tikrinti užsakymo statusą?


    Paspauskite nuorodą: "Mano paskyra / Užsakymai" viršutiniame kairiąjame mūsų svetainės kampe ir peržiūrėkite savo užsakymo statusą.


    0

    Kaip elgtis gavus pažeistą užsakymą?

    Mūsų produktai yra atidžiai pakuojami, kad suvesti pažeidimų galimybę transportavimo metu iki minimumo. Daugeliui produktų yra naudojamas dvigumas įpakavimas. Jei įpakavimas yra pažeistas jus galite reikalauti jį pakeisti kitu tokiu pačiu per sistemos skiltį „Mano paskyra“. Dėl detalesnės informacijos, žiūrėkite: „Užsakymo Pakeitimas“. Dėsime visas pastangas, kad gautumete jūsų užsakytą produktą kiek įmanoma greičiau be papildomų mokesčių.


    1

    Kaip panaudoti lojalumo kodą?

    Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį, turėsite galimybę naudotis įvairiomis nuolaidomis; sužinoti naujienas apie mūsų siūlomus produktus. Jeigu į savo paštą gavote lojalumo kodą, nepamirškite jo įvesti užsakymo metu, kad jums būtų pritaikyta nuolaida.

    Prašome su mumis susisiekti jei turite klausimų ar jums reikalinga pagalba dėl lojalumo kodo.

    Lojalumo kodai ar kiti nuolaidų kuponai yra vienkartinio naudojimo ir gali būtų aktyvuoti tik vienam pirkimui.


    0