Šiame puslapyje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Jeigu neradote rūpimo klausimo, prašome, užpildyti užklausą: Užklausos Forma.

  • Kokia yra mygtuko „Kartoti užsakymą“ paskirtis skiltyje „Mano užsakymas“ ?
  • Kodėl kai kada prekių nėra sandėlyje?
  • Negavau prekės už kurią sumokėjau. Ar Melody Golden Nuts siūlo draudimą?
  • Kaip keisti prekės kiekį ar ją pašalinti iš užsakymo?
  • Kaip tikrinti užsakymo statusą?
  • Kaip elgtis gavus pažeistą užsakymą?
  • Kaip panaudoti lojalumo kodą?

  • Kokia yra mygtuko „Kartoti užsakymą“ paskirtis skiltyje „Mano užsakymas“ ?

    Šis mygtukas leidžia pridėti prekes iš praeito Jūsų užsakymo atlikus sekančius žingsnius:

    • Paspauskite užsakymo numerį, kurį norite kartoti;
    • Atsidarius užsakymo langui, jo apačioje matysite mygtuką „Kartoti užsakymą“ jį paspaudus visos prekės iš praeito užsakymo bus pridėtos į naują užsakymą.

    0

    Kodėl kai kada prekių nėra sandėlyje?

    Mes dedame visas pastangas, kad užtikrinti pastovų prekių kiekį ir galimybę jas užsakyti iš mūsų katalogo, bet dėl didesnės paklausos ir tiekimo klausimų, kai kurių produktų gali nebūti sandėlyje. Tokiu atveju reikėtų kreiptis tel. Nr. +370 5 208 0990 ir mes suteiksime informaciją, kada prekes vėl turėsime sandėlyje.


    0

    Negavau prekės už kurią sumokėjau. Ar Melody Golden Nuts siūlo draudimą?

    Šiuo metu nesiūlome draudimo.

    Tačiau, jei negavote prekės už kurią esate sumokėję, Jūs galite tikėtis pilno lėšų grąžinimo už viso pirkinio sumą (plius siuntimas) į savo sąskaitą.


    0

    Kaip keisti prekės kiekį ar ją pašalinti iš užsakymo?

    Paspauskite nuorodą: „Mano paskyra / Užsakymai“ viršutiniame kairiajame svetainės kampe ir peržiūrėkite savo užsakymus. Paspauskite „Keisti kiekį / Panaikinti užsakymą“, kad galėtumėte jį koreguoti.

    Norėtume atkreipti Jūsų dėmesį, kad kai užsakymas yra pradėtas ruošti ar atiduotas pristatymui, jo koreguoti jau negalima.


    0

    Kaip tikrinti užsakymo statusą?


    Paspauskite nuorodą: „Mano paskyra / Užsakymai" viršutiniame kairiajame svetainės kampe ir peržiūrėkite savo užsakymo statusą.


    0

    Kaip elgtis gavus pažeistą užsakymą?

    Mūsų produktai yra atidžiai pakuojami, kad sumažinti pažeidimų riziką transportavimo metu iki minimumo. Daugeliui produktų yra naudojamas dvigubas įpakavimas. Jei įpakavimas yra pažeistas Jūs galite reikalauti jį pakeisti per „Mano paskyra“. Dėl detalesnės informacijos, žiūrėkite „Užsakymo Pakeitimas“. Dėsime visas pastangas, kad gautumėte užsakytą produktą, kiek įmanoma greičiau ir be papildomų mokesčių.


    1

    Kaip panaudoti lojalumo kodą?

    Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį, turėsite galimybę naudotis įvairiomis nuolaidomis ir patys pirmieji sužinoti naujienas apie produkciją. Jeigu į savo el.paštą gavote lojalumo kodą, nepamirškite jo įvesti užsakymo metu, kad Jums būtų pritaikyta nuolaida.

    Prašome su mumis susisiekti jei turite klausimų ar jums reikalinga pagalba dėl lojalumo kodo.

    Lojalumo kodai ar kiti nuolaidų kuponai yra vienkartinio naudojimo ir gali būti aktyvuoti tik vienam pirkimui.


    0